• Home
  • About Us
    • KAB Journal
    • NCBA KBS
    • Thai TIMA
  • Editorial Team
  • Authors Guide
    • Manuscript Requirements
    • Editorial Policy
    • Submission
  • Publication Ethics
  • Archives
  • KAB Thai-Jo
  • Contact us

KAB Journal.2561.Vol.1 Online

Category: KABContentOnline Published on 15 February 2017
Written by thongpan Hits: 2997
  • Print
  • Email

 
KABCover 16  2562 Volume 1 :

Read KAB Journal.2562 Vol.12 No.16 Online

( January - June 2018 )

ISSN : 1906 - 0254 (Print)

ISSN : 2539 - 6350 (Online)

 

◊ Fair Value Accounting of Investment Securities and Earnings Management: Empirical Evidence from Thai Listed Companies

Author : Trairong Swatdikun and Teerapan Ungphakorn
  1-13

◊ การเพิ่มผลิตภาพการทำงานของกระบวนการรับและคืนสินค้าทั่วไป กรณีศึกษาร้านสะดวกซื้อการเพิ่มผลิตภาพการทำงานของกระบวนการรับและคืนสินค้าทั่วไป กรณีศึกษาร้านสะดวกซื้อ

ผู้เขียนบทความ :ธันฐภัทร์ ราศรีมิล1 และ บุญเลิศ วงศ์เจริญแสงสิริ

EFFICIENCY IMPROVEMENT OF GOODS RECEIPT AND RETURN SYSTEM A CASE STUDY OF CONVENIENT STORE

  Author : Tuntaphat Rasrimil and Boonlert Wongcharoensangsiri

  14-26

◊ ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกออมเงินผ่านบัญชีเงินฝากประจำและกรมธรรม์ประกันชีวิตแบบสะสมทรัพย์ของประชาชนในอำเภอเมืองจังหวัดตรังปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกออมเงินผ่านบัญชีเงินฝากประจำและกรมธรรม์ประกันชีวิตแบบสะสมทรัพย์ของประชาชนในอำเภอเมืองจังหวัดตรัง

ผู้เขียนบทความ :ธนโชค กาญจนนันทวงศ์

Factors Affecting Money Saving Decision Through Fixed Deposit Account and Endowment Insurance Policy of

  Author : Thanachok Kanjananantawong

 

27-39

◊ ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าผ่านระบบออนไลน์ของคนวัยทำงานในจังหวัดนนทบุรีปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าผ่านระบบออนไลน์ของคนวัยทำงานในจังหวัดนนทบุรี

ผู้เขียนบทความ :ทวีรัชต์ คงรชต

Marketing Mix Factors Effecting Working Age Adult’s Behavior in their Purchasing of Online in Nonthaburi Province

  Author : ทวีรัชต์ คงรชต

 

40-60

◊ พฤติกรรมและทัศนคติของผู้บริโภคที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารกราโนล่าผ่านร้านค้าออนไลน์พฤติกรรมและทัศนคติของผู้บริโภคที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารกราโนล่าผ่านร้านค้าออนไลน์

ผู้เขียนบทความ : สิทธินันต์ สันติกุลสุข1 และ พีรภาว์ ทวีสุข

Consumer’s Behavior and Attitude Toward Decision to Buy Granola Foods Through Online Stores

  Author : สิทธินันต์ สันติกุลสุข1 และ พีรภาว์ ทวีสุข

 

61-82

 

 

 

 

Download Full KAB Journal.2561

 Vol.12 No.16


 

aaแผนที่เดินทางมาคณะบริหารธุรกิจ มก.

  • < Prev
  • Next >
     Copyright © 2015 By Kasetsart Business School. All rights reserved.
Archives