• Home
  • About Us
    • KAB Journal
    • NCBA KBS
    • Thai TIMA
  • Editorial Team
  • Authors Guide
    • Manuscript Requirements
    • Editorial Policy
    • Submission
  • Publication Ethics
  • Archives
  • KAB Thai-Jo
  • Contact us

KAB Journal.2558.Vol.2 Online

Category: KABContentOnline Published on 15 August 2017
Written by thongpan Hits: 13918
  • Print
  • Email
 
2558 Volume 2 :

Read KAB Journal.2558 Vol.8 No.8 Online

( January - June 2015 )

ISSN : 1906 - 0254 

◊ การศึกษาแนวทางการพัฒนาคุณภาพการบริการของอู่ยุทธนาการช่าง อำเภอบ้านดุง จังหวัดอุดรธานี

ผู้เขียนบทความ : ศรัญญา หากันได้ และ ภัทรวดี เพิ่มวณิชกุล

THE STUDY TO GUIDELINES FOR DEVELOPING SERVICE QUALITY OF YUTTANA KANCHANG GARAGE AT BANDUNG DISTRICT, UDONTHANI PROVINCE

Author : Saranya Hakandai and Pattarawadee Permwanichagun

  1-10

◊ คุณภาพการให้บริการที่ส่งผลต่อความพึงพอใจในการใช้บริการรถไฟฟ้าระบบขนส่งมวลชนกรุงเทพ (BTS) และรถไฟฟ้ากรุงเทพ (MRT)

ผู้เขียนบทความ :ธนวิทย์ กมลศิริประเสริฐ และ ครรชิตพล ยศพรไพบูลย์

The Effect of Service Quality on Customers’ Satisfaction from BTS & MRT Services

Author : Thanawit Kamonsiriprasert and KhanchitpolYousapronpaiboon

  11-26

◊ แรงจูงใจในการปฏิบัติงานของพนักงานส่งเสริมการขายบริษัท SIA จำกัด ในเขตพื้นที่กรุงเทพฯและปริมณฑล

ผู้เขียนบทความ : มนัสกร ศิริประพนธ์โรจน์ และ ดร.กุลเชษฐ์ มงคล

MOTIVATION IN WORKING PERFORMANCE OF SALES PROMOTER,SIA CO.,LTD. IN BANGKOK METROPOLITAN REGION

Author : Manaskorn Siripraponrojana and Dr.Kulachet Mongkol

 

27-37

 

 

 

 

Download Full KAB Journal.2558 Vol.9 No.10


 

aa แผนที่เดินทางมาคณะบริหารธุรกิจ มก.

  • < Prev
  • Next >
     Copyright © 2015 By Kasetsart Business School. All rights reserved.
Archives